u

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky
pro nákup služeb a produktů na webu www.s-lenkou-to-zvladnu.cz

Provozovatel/ka:

Lenka Jarošová
místem podnikání: Cihlářská 422/7, Praha 9, 190 00
IČO: 07361157
www.s-lenkou-to-zvladnu.cz
Email: slenkoutozvladnu@gmail.com

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro prodej služeb a online produktů prodávající / poskytovatele/ky

Lenka Jarošová
místem podnikání: Cihlářská 422/7, Praha 9, 190 00
IČO: 07361157

www.s-lenkou-to-zvladnu.cz
Email: slenkoutozvladnu@gmail.com
podnikatel/ka zapsaný/á v živnostenském rejstříku

(dále jen „Poskytovatel/ka“)

prostřednictvím internetu, a to na základě online objednávky učiněné na webu www.s-lenkou-to-zvladnu.cz, prostřednictvím emailu Poskytovatel/ky či na dalších internetových službách uvedené Poskytovatel/ky.

  1. Tyto všeobecné smluvní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem/kou a zákazníkem, které doplňují uzavíranou smlouvu, a jsou pro tento smluvní vztah závazné.
  2. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelem/kou souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.

II. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb) mezi Poskytovatelem/kou a jejími zákazníky vzniká potvrzením doručené objednávky, která je Poskytovatel/kou zaslána zákazníkovi na jeho emailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany jinak.
  2. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít služby či produkty Poskytovatele/ky v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s Poskytovatelem/kou bude posuzován jako smluvní vztah dvou podnikajících osob; v opačném případě se má za to, že zákazník je v postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelem/kou se uplatní ujednání z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  3. Webové stránky Poskytovatele/ky obsahují seznam a popis nabízených služeb a produktů včetně uvedení cen jednotlivých služeb a produktů a případně zvláštních podmínek pro jejich využití.
  4. Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu na webové stránce a vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetových stránek Poskytovatele/ky, případně zašle email, pokud tak Poskytovatel/ka v popisu zakupovaného produktu či služby stanoví.
  5. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávané službě či produktu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace.
  6. Objednávku odešle zákazník Poskytovateli/ce provedením příslušné volby v rozhraní stránky či zašle email, je-li tak stanoveno, není-li u jednotlivé služby či produktu stanoveno jinak.
  7. Poskytovatel/ka bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky zákazníkovi potvrdí přijetí objednávky elektronickou poštou, obvykle emailem, na emailovou adresu zákazníka.
  8. Poskytovatel/ka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatele/ky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.
  9. Poskytovatel/ka si vyhrazuje právo, že služby, prezentované v rámci jí poskytovaných internetových služeb, nemusí být vždy dostupné.

III. Cena a platební podmínky

  1. Zákazník získává přístup ke službám či produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu služby či produktu stanoveno jinak.
  2. V rámci akceptace objednávky je uvedena cena služby či produktu a způsoby její úhrady (bezhotovostním převodem, kdy se stanovuje lhůta splatnosti 14 dnů, není-li stanoveno v popisu služby či produktu jinak).
  3. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel/ka zákazníkovi po uhrazení ceny a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.
  4. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny do stanoveného data poskytnutí služby či produktu či do 10 dnů po její splatnosti, smlouva se od počátku ruší.
  5. Poskytovatel/ka umožňuje úhradu některých svých služeb po částech, pokud to v popisu takové služby (či její ceny) uvede. Poskytovatel/ka si vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části služby, k níž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny služby, nebude další část či části služby nadále zákazníkovi zpřístupněny.
  6. V případě, umožní-li Poskytovatel/ka úhradu ceny ve splátkách, je zákazník zavázán k úhradě celkové ceny produktů a služeb, a v případě, byť jediného prodlení se splátkou, se stává splatnou celková sjednaná cena.
  7. Poskytovatel/ka přijímá úhradu svých služeb v českých korunách.

IV. Další podmínky

  1. Zákazník bere výslovně na vědomí, že v případě, je-li součástí služby osobní či online konzultace, je možné nejpozději ve lhůtě 2 pracovních dnů před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.). Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu či služby, jinak termín bez náhrady propadá. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky. Toto ujednání se nedotýká těch produktů a služeb, kdy jsou domlouvány hromadné online konzultace pro skupinu účastníků; v takovém případě je individuální změna termínů konzultací vyloučena.
  2. V případě, že Poskytovatel/ka pro čerpání některých služeb vytvoří pro své zákazníky uživatelské účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke svému členskému účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám. Zákazník se dále zavazuje udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé
  3. Poskytovatel/ka si vyhrazuje právo vyloučit zákazníka z účasti v online kurzu vč. účasti ve facebookových skupinách Poskytovatele/ky či ze vzdělávací akcích vč. online skupinových setkání, webinářů apod., pokud zákazník narušuje fungování skupiny, průběh akce či setkání (např. nevhodným chováním, urážením ostatních účastníků apod.). V případě vyloučení z důvodů uvedených v tomto odstavci nemá zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny.
  4. Podnikatel/ka si vyhrazuje právo poskytovat objednané služby či produkty pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétní služby či produktu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení objednávky Zákazníkem. V případě okolností na straně Poskytovatele/ky, které spočívají v potřebě prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatel/ka oprávněna dobu poskytované služby prodloužit.

V. Dodací podmínky

  1. Zákazník zakoupí produkt stravovací plán za podmínek stanovených v popisů této služby na webu Poskytovatele/ky. Před dodáním produktu je zákazník povinen pravdivě vyplnit dotazník, ve kterém zodpoví dotazy Poskytovatele/ky k sestavení zdravotního plánu. V případě, neuvede-li zákazník v dotazníku pravdivé informace, nenese Poskytovatel/ka žádnou zodpovědnost za sestavení Stravovacího plánu, který sestavila dle obdržených informací. Výsledný Stravovací plán zašle Poskytovatel/ka zákazníkovi prostřednictvím emailu.
  2. V případě e-booků, které se stahují z webového prostředí, zašle Poskytovatel/ka zákazníkům odkazy či jinak zpřístupní odkazy a další přístupové údaje, na jejichž základě jim bude umožněno si produkt stáhnout. Podmínkou k zaslání takovýchto odkazů či přístupových údajů je plná úhrada ceny takovéhoto produktu.
  3. V případě, poskytuje-li Poskytovatel/ka skupinové lekce a online či osobní konzultace (a to vč. konzultací nezbytných v rámci jiných zakoupených produktů) budou dodány dle podmínek a za cenu uvedených v popisu služby na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných.

4. Poskytovatel/ka výslovně stanovuje, že v případě zakoupení „balíčku“ služeb a produktů či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu sestávajícího z konzultací či obdobných služeb, se v případě nevyčerpání všech součástí (konzultací či individuálních lekcí apod.) z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti produktu nevrací, cena je stanovená za produkt, nikoliv za jeho (dosud vyčerpané) části. Pro možnost odstoupení ze strany zákazníka se uplatní ust. IV.2 těchto podmínek.

VI. Odstoupení od smlouvy

  1. Poskytovatel/ka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu či produkt za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či nevhodném, urážejícím a podobném jednání při užití webu a dalších služeb Poskytovatele/ky zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
  2. Vzhledem k tomu, že v případě zakoupení produktů a služeb Poskytovatel/ka bezprostředně po uzavření smlouvy poskytuje zákazníkovi část či celé plnění (způsobem vylučujícím možnost navrácení plnění), či v případě úhrady ceny kurzu vyloučí z možnosti zakoupení kurzu další zákazníky pro limitovaný počet míst z důvodu osobní podpory, v takovém případě není možné ze strany zákazníka od smlouvy odstoupit. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u produktů a služeb nabízených prostřednictvím stránek www.s-lenkou-to-zvladnu.cz či dalších internetových služeb Poskytovatele/ky vyloučeno užití ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku a je tedy vyloučena možnost odstoupit ve lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny. Pokud to bude u některých produktů a služeb s možností odstoupení od smlouvy jinak, tato skutečnost bude vždy v rámci jejich popisu na webu či v objednávce uvedena, případně bude uvedeno, jaká se poskytuje lhůta pro odstoupení od smlouvy zákazníkovi.

VII. Reklamační podmínky pro nákup služeb

  1. Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba či produkt rozpor s jeho objednávkou či pokud je dodaná služba technicky nedostupná či chybí-li její část. Vadu je povinen uplatnit u Poskytovatele/ky emailem bezodkladně po jejím zjištění. V rámci reklamace Poskytovatel/ka potom bezodkladně poskytne bezvadné plnění v souladu s objednávkou.
  2. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady anebo výskytu většího počtu vad má zákazník právo požadovat výměnu produktu za jiný, ve stejné hodnotě či s doplatkem navíc, umožňuje-li to charakter produktu, anebo od smlouvy odstoupit. V případě odstranitelné vady může zákazník požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z ceny.
  3. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vad na adresu: slenkoutozvladnu@gmail.com.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Poskytovatel/ka poskytuje službu v rozsahu a způsobem uvedených v popisu služby. Poskytovatel/ka neodpovídá za to, že po využití jí poskytované služby získá zákazník zdravotní či osobní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky.
  2. Poskytovatel/ka je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům, webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Poskytovatel/ka je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatele/ky či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly a další.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelem/kou a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.
  4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelem/kou a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.
  5. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatele/ky.
  6. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatel/ka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatele/ky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  7. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 15.2.2022, kdy byly zveřejněny na stránkách www.s-lenkou-to-zvladnu.cz.

Lenka Jarošová